Inne serwisy Filmy pełnometrażowe CZATY

16 marca 2011

VI Sesja Rady Gminy Bobrowniki w dniu 24.III. 2011r.

Sesje Rady Gminy są jawne i mogą w nich uczestniczyć zainteresowani tematyką mieszkańcy
tutejszej Gminy.


Proszę o rejestrację obrad całej sesji i publikację na stronie portalu.

 

Adam Nocuń

 

 

Film VI Sesja - pełna wersja 

 

 

Porządek obrad VI Sesji Rady Gminy:

 

1.Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji i powołanie Sekretarza Sesji bieżącej.
3.Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.
4.Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
5.Informacja Wójta o działalności w okresie międzysesyjnym.
6.Interpelacje i wnioski.
7.Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Bobrowniki.
8.Rozpatrzenie informacji o stanie bezpieczeństwa publicznego w Gminie Bobrowniki.
9.Rozpatrzenie informacji o planach inwestycyjnych i bieżących na drogach powiatowych w Gminie Bobrowniki w roku 2011.
10.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy
Bobrowniki na 2011 rok.
11.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Będzińskiego na dofinansowanie realizacji zadań inwestycyjnych przy drogach powiatowych w 2011 roku.
12.Podjęcie uchwały sprawie przyjęcia do realizacji przez Gminę Bobrowniki zadania z zakresu właściwości Powiatu Będzińskiego w zakresie budowy chodnika przy drodze powiatowej w 2011 r.
13.Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2010.
14.Rozpatrzenie sprawozdania Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej  w Bobrownikach z realizacji zadań i wykonania planu finansowego za 2010 rok oraz określenia potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2011 rok.
15.Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przyznawania dorocznych nagród Wójta Gminy Bobrowniki za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury.
16.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu modernizacji źródeł ciepła budynków indywidualnych realizowanych w ramach „Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Bobrowniki” – II etap.
17.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie
Gminy Bobrowniki na 2012 rok środków stanowiących Fundusz Sołecki.
18.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę,
     dotychczasowemu dzierżawcy, nieruchomości stanowiącej część działki                     
     o numerze ewidencyjnym 326/5, o powierzchni 0,24 ha, położonej                      
     w sołectwie Myszkowice, na podstawie kolejnej umowy zawieranej po
     umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta
     sama nieruchomość.
19.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę,
     dotychczasowemu dzierżawcy, nieruchomości składającej się z działek                     
     o numerach ewidencyjnych 1609, 1610, 1611,1612, karta mapy 5,                          
     o powierzchni 1,9597 ha, położonej w sołectwie Bobrowniki na podstawie
     kolejnej umowy zawieranej po umowie zawartej na czas oznaczony do 3 lat,
     której przedmiotem jest ta sama nieruchomość.
20.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości              
     w postaci działek o numerach 2141/2, 2149/1, 2147/3, o powierzchni łącznej
    1,8596 ha.
21.Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatków: od nieruchomości, rolnego          
     i leśnego w drodze inkasa, określenia inkasentów, ich obowiązków                      
     i wynagrodzenia za pobór podatków, stanowiących dochód Gminy.
22.Omówienie przebiegu sprawozdawczo-wyborczych zebrań wiejskich.
23.Udzielenie odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
24.Sprawy różne.
25.Zamknięcie obrad Sesji.


Dodaj swój komentarz:
Maksymalna ilość znaków: 500
Podpis:          Akteptuję regulamin serwisu Bobrowniki.tv


Komentarze (82):
07-04-2011 20:56:04  Gres
Drogi Obserwatorze - i chwała redaktorowi Informatora że zamieścił taką informację. Zauważ tylko że radni są radnymi już piąty miesiąc, a ten numer informatora ukazał się raptem tydzień temu . A jego wersji elektronicznej nadal nie ma na stronach UG.


07-04-2011 18:46:05  bobrowcon
Szanowna emerytko.Prosze zapytać pana Skóre o te wszystkie lata jak jest w zarządzie jak radni interesowali sie sportem.Dziękuje.Bardzo jestem ciekaw co pan Śkóra na to. Możesz napisać?


07-04-2011 16:30:10  emerytka
"bobrowconie"
O jakie organizacje w Gminie chodzi?Nie rozumiem.Czy chodzi o opłacanie spotkań z "różnymi"??po dniówce? Czy takie spotkania nie wchodzą w zakres czynności Wójta i Jego współpracowników?To zmienić zakres czynności , zatwierdzić, że nie będą uczestniczyć w tego rodzaju spotkaniach i po sprawie. Panie"bobrowcon" też chcesz mieć dodatkowo płacone?
Startując, wszyscy deklarowali chęć współpracy z organizacjami. A one działają po godzinach urzędowania Jego Wysokości.
Dobrze, ze nie padła propozycja ,że trzeba zwiększyć wynagrodzenie kosztem podatników tylko zabrać diety.Dobry pomysł.!?A co na to inni Radni??
Dziękuję radnemu, byłemu na zebraniu KS"Orzeł" za odpowiedzi na moje pytania.
Ratowałeś honor sołectwa czy się tam wp......wiedząc, że nie będzie pozostałych radnych, bo nie zostali powiadomieni?
Wiesz co o Tobie myślą?I ja też!
Nie omieszkam zapytać p. Stanisława Skórę jak to dokładnie było.Powie prawdę czy nie?


07-04-2011 16:03:19  Obserwator
Mili internauci -a jakze to czytacie "Informator Gminny"?
Spójrzcie na strone 19 ostatniego egzemplarza.
Pisze tam jak wół "Spotkania radnych z mieszkancami solectw" wiecej uwagi.


07-04-2011 15:44:32  bobrowcon
Na zebraniu wyborczym KS ORZEŁ był wójt gminy,jego doradca i radny.Mam propozycje:a może by tak radni przeznaczyli część swoich diet na organizacje w gminie bo ci ludzie pracują społecznie.


07-04-2011 14:28:16  Rogozon
Popieram pytanie Gresa. Powinien byc terminarz przyjmowania stron przez Radnych. Tak np.jest w Katowicach, Tam radni rozwiązuja wiele spraw swoich wyborców.Nawet idą z nimi do Prezydenta czy nawet prawników. Wiem to na własnym przykładzie
Co do p. Cofala, to i owszem. Zamieściła informację.I nic więcej.


07-04-2011 14:28:03  emerytka
Jeden tylko radny kontaktuje się z mieszkańcami/wróć/ kontaktował się ,spacerując w czasie "ofiary na Mszy Św." przed wyborami do Rady Gminy. A teraz biedak nie ma czasu.
To ,że nie dostali zaproszenia Radni i Sołtys na zebranie KS"Orzeł" to sądzę?, że niewypał .
Mam pytanie:czy był Ktoś? z Urzędu? Przecież chodzą na inne spotkania np.Dzień Kobiet , Dzień ??? Może dlatego nie zostali powiadomieni.
Będę usatysfakcjonowana jeśli ktoś się wypowie.
Jak widać , odżył "Bóbr".
Panowie!
Macie dużo "paliwa"? To Go olejcie.


07-04-2011 14:14:30  emerytka
Jeden tylko radny kontaktuje się z mieszkańcami/wróć/ kontaktował się ,spacerując w czasie "ofiary na Mszy Św." przed wyborami do Rady Gminy. A teraz biedak nie ma czasu.
To ,że nie dostali zaproszenia Radni i Sołtys na zebranie KS"Orzeł" to sądzę?, że niewypał .
Mam pytanie:czy był Ktoś? z Urzędu? Przecież chodzą na inne spotkania np.Dzień Kobiet , Dzień ??? Może dlatego nie zostali powiadomieni.
Będę usatysfakcjonowana jeśli ktoś się wypowie.
Jak widać , odżył "Bóbr".
Panowie!
Macie dużo "paliwa"? To Go olejcie.


07-04-2011 13:44:05  Rogozon
Popieram pytanie Gresa. Powinien byc terminarz przyjmowania stron przez Radnych. Tak np.jest w Katowicach, Tam radni rozwiązuja wiele spraw swoich wyborców.Nawet idą z nimi do Prezydenta czy nawet prawników. Wiem to na własnym przykładzie
Co do p. Cofala, to i owszem. Zamieściła informację.I nic więcej.


07-04-2011 09:15:44  Gres
A propos pracy radnych naszej gminy to mam takie pytanie - czy nie jest tak że każdy wybraniec narodu powinien mieć wyznaczone miejsca i terminy kiedy jest dostępny dla swoich wyborców po to żeby można było do takiego radnego pójść i porozmawiać, zapytać o poradę, poprosić o interwencję etc. ? I prosze mi odpowiedzieć gdzie znajdę jakiś wykaz, kiedy i gdzie każdy z radnych ma dyżur ?? Na stronie UG nie ma, na bip nie ma - z tego co pamiętam to chyba tylko radna Cofała zamieściła w informatorze gminnym info o swoich dyżurach, a reszta gdzie ? Nie wystarczy błyszczeć przed kamerą, radny powinien przede wszystkim utrzymywać kontakt z ludźmi i rozmawiać z nimi - w przeciwnym wypadku ludzie są przekonani że rada gminy jest po to żeby diety pobierać.


06-04-2011 22:26:01  ASTRA
Do wszystkich!
Prześledźcie sobie materiały TV Bobrowniki i odpowiedzcie na pytanie.
Którzy radni są najbardziej aktywni?
Którzy mówią do rzeczy?
I czy przypadkiem nie właśnie im się najwięcej "obrywa" od internautów?
Nie lepiej siedzieć cicho i podnosić ręce do góry przy głosowaniu, tak jak było ustalone.?
Być obecnym ciałem, a nie duchem?
Brać pieniądze za obecność?


06-04-2011 19:55:12  wiktor
jakby chcieli to by byli i teraz i pięć lat temu.


06-04-2011 19:29:04  mieszkanka
Szanowny Wiktorze! Małe sprostowanie. Otóż, jeżeli p. Przybylak był obecny jako radny na zebraniu sprawozdawczo-wyborczym KS " Orzeł Bobrowniki " to zebranie miało miejsce 5 lat temu ( mniej więcej na przełomie marca/kwietnia ).Kto był radnym i w jakiej kadencji można zobaczyć na stronie internetowej Urzędu Gminy , w zakładce Bip.
Swoją drogą jestem zdegustowana Twoją wypowiedzią typu " ....biedactwa takie zapracowane"
Nie masz pojęcia o pracy radnych, więc proponuję kandydowanie w następnej kadencji.


06-04-2011 18:51:30  wiktor
wracając do wypowiedzi pana adama nucońa: ( NIE JEST PRAWDĄ że : Adam Nocuń, Jacek Mościński oraz wiceprzewodnicząca Rady Gminy Krystyna Bożek otrzymali zaproszenia na wybory Zarządu KS Orzeł Bobrowniki. Nie otrzymał go również sołtys sołectwa Bobrowniki Włodzimierz Koźmiński.
Nie zostaliśmy o tym spotkaniu w żaden sposób powiadomieni. Wystarczyłoby telefoniczne poinformowanie tak jak to ma miejsce w przypadku np. zebrań OSP Bobrowniki.
Gdy się nas nie zaprasza to uważamy, że członkowie danej organizacji chcą podyskutować tylko we własnym gronie.)cztery lata temu radni i wójt byli poinformowani o zebraniu i tylko pan przybylak przybył a niestety reszte nie raczyło przybyć ba nawet nie poinformowało prezesa że niby nie mają czasu biedactwa takie były zapracowane.A wtym roku były ogłoszenia na tablicach ale niestety znowu tylko pan przybylak przybył a jak by sie tak cała reszta troszke przeszła po wsi to by wiedziała o zebraniu a może by porozmawiała z mieszkańcami co sie gdzie dzieje


06-04-2011 17:57:25  naiwny
No i co, można wymieniać poglądy bez złośliwości ? Nie trzeba zaraz obrażać innych, za to że mają inny pogląd na sprawy ważne dla wszystkich.


06-04-2011 10:08:50  Gres
A kto powiedział że ja jestem tak doskonale zorientowany ? Ja np. nie mam pojęcia kim jest osoba którą się tu obstawia jako przyszłego dyrektora ZGK ( i w sumie jest mi obojętne kto to jest byleby został wybrany fachowiec - nawet może to być znajomy kogokolwiek ).
Poza tym jak wiadomo nie wszystkie kobiety są w Wenus a mężczyźni z Marsa - świat nie jest czarno - biały.
Pozdrawiam serdecznie :-)


06-04-2011 09:39:51  ASTRA
Oj Gresie, a Ty myslałeś, że tylko Ty jesteś zorientowany?
Takich jest wielu, ale większośc nie pisze, bo nie ma na to pewnie czasu.
Rozdwojenia osobowości to ja jeszcze nie mam.
Dziwi Cię, że dwie osoby mogą byż w czymś zgodne?
A może to , że się nie obrażają wzajemnie?
No cóż kobiety są z Wenus!!!


05-04-2011 23:25:23  naiwny
-pytam dalej,lecz nie wiem czy to potrzebne przecież ludzie już sami piszą, dziękuję za zainteresowanie 'Gres' a jeżeli chodzi o quiz obstawiam 2, ale mam nadzieję że to tylko zabawa


05-04-2011 22:41:39  Gres
Ciekawe - jakoś dwóch osób tak intensywnie ostatnio tu dyskutujących wcześniej nie widziałem/czytałem - w jak widać są doskonale zorientowane w tematyce co, gdzie i jak ( "naiwny" - czemu teraz swoich pytań nie zadajesz ? ).
Ale mam takie dziwne wrażenie że to jest jedna i ta sama osoba - może to jakiś rodzaj schizofrenii ? Ale znowu jak zwykle mogę się mylić :-)
A przy okazji powtórzę to co pisałem kiedyś - radni zostali wybrani głosami mieszkańców gminy - sami na nich głosowaliśmy - jeżeli ktoś uważa że taki radny nie spełnia pewnych standardów i robi rzeczy niegodne mandatu to po protu trzeba pójśc i powiedzieć w oczy co się komu nie podoba - jeżeli tak będa ludzie robić, to radny będzie się zastanawiał potem co robi i jak robi. A jeżeli społeczeństwo jest bierne, to jeden czy drugi radny uważa że mandat jest mu dany bezwarunkowo i może robić co uważa.


05-04-2011 21:28:38  ASTRA
Odpowiedź 2.
Obstawiam, że pan Cichosz.
Tu nie liczy się do doświadczenie, tylko pochodzenie.
Pan Lazar był pełniącym obowiązki za pana Rabsztyna, więc "musi odejść"
Chyba, że ten trzeci też jest znany wójtowi, albo panu posłowi.


05-04-2011 20:20:18  kolejny quiz
W związku z konkursem na stanowisko dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej zapraszamy do następnego quizu:

Czy nowym dyrektorem ZGK będzie:
1 Grzegorz Lazar - dotychczas pełniący obowiązki dyrektora
2 Przemysław Cichosz - osoba, pochodząca z Tarnowskich Gór, znana wójtowi
3 inna osoba


05-04-2011 18:31:51  Beta
ASTRO! trafiłaś w sedno. Miło było z Tobą podyskutować.


05-04-2011 17:10:30  ASTRA
Tak masz rację, ale nie do końca. Jak według Ciebie objawia się to "zanużenie", bo ja tego w przekazywanych relacjach nie zauważyłam. Jak chcesz wiedzieć to politykę w białych rękawiczkach akurat uprawia PIS.
Nagle zaczął się Poseł pokazywać wszędzie. Jakoś przedtem nie był taki widoczny.
No cóż trzeba sobie coś znaleźć na wypadek porażki w wyborach, bo do Opieki Społecznej nie wróci - chyba, że po zasiłek. Trzeba mu coś będzie znaleźć. Może stanowisko kolejnego doradcy - jak się zasłuży. Tylko musi się nauczyć czytać, bo w Sejmie się nie popisał.


04-04-2011 20:57:49  Beta
Ależ oczywiście, że tych dwoje nie robi polityki, ale są w nią " zanurzani " i w tym jest problem.
Rzecz nie w tym czy się kogoś obraża, zachowuje nagannie, czy niezgodnie z prawem żeby to wszystko nazwać polityką- polityka może być prowadzona w "białych rękawiczkach", ale nie oznacza to, że mniej boli.


04-04-2011 20:37:03  ASTRA
Zgadam się z Tobą Beto że radni powinni działać na rzecz nas wszystkich. Może za jakiś czas to do nich dotrze i tak będzie. Żeby tylko nie skończyła się ich kadencja zanim to zrozumieją.
Ja pedagogów cenię , bo kiedyś miałam bardzo dobre wzory.
Co do polityki, to stwierdzam, że tego uniknąć się nie da. Czy się panoszy? - jak pisze Bóbr,w naszej gminie - to nie sądzę. W sumie chodzi przecież o dwie osoby, które nic nie zmieniły. Mają tylko swoje zdanie i dlatego budzą takie kontrowersje. To prawda, że nie chcą tańczyć jak im grają i w tym problem. Przeciez nikogo nie obraziły,nie zachowywały się nagannie i nie postępowały niezgodnie z prawem. Politykę to tu nakręcają obserwatorzy, a nie radni. Myślę, że tych dwoje, chce postępować zgodnie ze swym sumieniem, a nie z jakimiś uzgodnieniami.


04-04-2011 19:54:45  Beta
Szanowna ASTRO ! z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że w sposób szczególny cenisz osoby, które wykonują zawód nauczyciela. Pani Krystyna Bożek jest osobą inteligentną, kulturalną, nie dlatego, że jest z wykształcenia pedagogiem , ale dlatego że jest wspaniałym, wrażliwym CZŁOWIEKIEM.
Co do faktu, że polityka " panoszy się " w naszym samorządzie ( wiele ostatnich komentarzy za tym przemawia ) to nie ma się z czego cieszyć, chyba że to co się dzieje dostarcza " gawiedzi " uciechy.
Sęk w tym, aby cała Rada Gminy koncentrowała się w zgodzie na działaniu na rzecz nas wszystkich.


04-04-2011 19:25:20  ASTRA
Brawo Panie Wadowski!!!
Bardzo dobre wiadomości z pierwszej ręki. Relacje na żywo. Nie ma potrzeby dowiadywać od radnych co tam na sesji było. Można sobie siedząc wygodnie w fotelu, obejrzeć jak nasi radni sobie radzą i jak radzą. Obserwując ich w niektórych sytuacjach, pewnie wyborcy zadają sobie pytanie: "Kogo myśmy wybrali?"
W odpowiedzi dla wnikliwego Bobra, chcę oświadczyć, że znam panią Bożek i wierzę, że tekst, który odczytała na sesji pisała samodzielnie. To osoba z dużym doświadczeniem pedagogicznym i bez problemu dobiera właściwe słowa. Nieładnie tak obrażać byłych nauczycieli.
Na oburzenie Bobra, że polityka się wkradła do samorządów, odpowiem, że bardzo dobrze. Wreszcie się coś dzieje - co widać po wypowiedziach na tej stronie. Panie Bobrze!!!, to nieuniknione. Lepiej wcześniej niż później. Niech się władza uczy i przyzwyczaja, bo tak to postępuje, czy się to podoba, czy nie.
Obdarzyłam obecnego Wójta zaufaniem i uważam, że dobrze się stało, że to właśnie on został piastuje ten urząd. Tylko niepotrzebnie ulega emocjom na sesji śmiejąc się z wypowiedzi , albo wykazuje publicznie nizenajomość przepisów samorządowych proponując wezwanie radcy prawnego .
Platforma Obywatelska powinna być "zadowolona" ze swych rdnych. Pan Pycela i pani Bożek jak narazie dobrze sprawdzają się jako radni GMINY (nie tylko swojego sołectwa)
Jeszcze muszę dorzucić coś na temat pani Ligęzy. Cóż , z przykrością stwierdzam, że nie wszyscy nauczyciele są tacy kulturalni, inteligentni i błyskotliwi. Niektórzy są tylko wyuczeni. Inteligencji nie znajduje się na ulicy. Ją trzeba mieć.
Nie patrzcie na radnych pod tym kątem - skąd oni są. Nieważne czy z Bobrownik, czy z Rogoźnika, czy z innego sołectwa. Popatrzcie na nich - co sobą reprezentują,


04-04-2011 11:05:16  Henryk Wadowski
Specjalnie dla Bobra przygotowałem obszerną odpowiedź w związku z jego pytaniami. Jednak, aby nie zabierać miejsca w komentarzach umieściliśmy je na podstronie: "Odpowiedzi dla Bobra"


03-04-2011 23:23:33  PROROK
Trochę wierszem trochę prozą jak kto woli-
by dotarło do tych ludzi co z sumieniem są na bakier
i nie myślą, że (sumienie) nie boli:

Bobrze , Bobrze - masz okazję teraz:
"Na kolanach w Rekolekcje do kościoła w Bobrownikach!"
-a jak teraz ich zaniechasz i nie ukarzesz skruchy
to Twoje kolana czeka droga do Częstochowy lub do d...y
Wiesz że 25 lat - będą bobrowczanie Ciebie i całe Twoje pokolenie prześladować
wypominając szkaradne pomówienia i kłamstwa,
które ?MIERNOTA? nie zniesie!
( i Twoi bliscy będą się w grobach przewracali
i o litość z zaświatów będą błagali).

A Ty Gresie - czy Ty nie potrzebujesz przypadkiem "zimnego prysznica"
Może skorzystaj na początek z bobrownickich rekolekcji, które akurat trwają.
Do środy masz czas.
Sumienia nie da się wyleczyć.
Kiedyś ?kamień młyński u szyi?
załatwiał sprawę sumienia
teraz pomagają temu odpowiednie służby
i po rozum pozwalają sięgać
by naprawić szkody mienia.


03-04-2011 22:18:28  Gres
Dyskusja się chyba rozwinęła trochę nie w takim kierunku jakiego oczekiwałem. "Bóbr" was po prostu prowokuje pisząc bzdury, a jak widać udaje mu się to bez trudu skoro nawet sami radni wdają się w polemikę i to jeszcze tłumacząc się ze swojego zachowania. Dobrze że radni zabrali głos, ale niedobrze że dopiero w takim momencie - i to w odpowiedzi na jakieś niejasne bajdurzenia. Natomiast w odpowiedzi na rzeczowe argumenty jakie się na tym portalu często zdarzają jakoś żaden z radnych głosu nie zabrał - szkoda.


03-04-2011 21:17:13  naiwny
-no to się dyskusja rozwinęła,wierzę w mądrość społeczeństwa.


03-04-2011 20:31:02  Adam Nocuń
Szanowni Państwo,

Chciałbym sprostować wypowiedź Bobra z dnia 1 kwietnia 2011 roku.

1) Nazywam się NOCUŃ a nie NOCOŃ.

2) NIE JEST PRAWDĄ że : Adam Nocuń, Jacek Mościński oraz wiceprzewodnicząca Rady Gminy Krystyna Bożek otrzymali zaproszenia na wybory Zarządu KS Orzeł Bobrowniki. Nie otrzymał go również sołtys sołectwa Bobrowniki Włodzimierz Koźmiński.
Nie zostaliśmy o tym spotkaniu w żaden sposób powiadomieni. Wystarczyłoby telefoniczne poinformowanie tak jak to ma miejsce w przypadku np. zebrań OSP Bobrowniki.
Gdy się nas nie zaprasza to uważamy, że członkowie danej organizacji chcą podyskutować tylko we własnym gronie.

3) Proszę zauważyć, że w wielu komentarzach BÓBR ROZMIJA SIĘ Z PRAWDĄ.


03-04-2011 18:13:24  mieszkanka
Panie radny Pycela; Panie Arturze . Słusznie, że tym razem zabrał Pan głos w sprawie wypowiedzi Bobra. To wszysto, co " wychodzi " z jego ust ( od dłuższego już czasu ) to zwykłe kalumnie. Jego gadka o koalicji jest chora. Jeśli się ten człowiek nie opamięta to polityka zniszczy naszą gminę.Myślę, że sam Pan doskonale wie z kim współpraca w Radzie jest sensowna.
Co do p. Bożek - Wiceprzewodnicząca Rady - byłoby świństwem Jej odwołanie z funkcji i potwierdzałoby, że do naszej gminy weszła jak intruz polityka. Obydwoje Państwo jesteście ludźmi godnymi mandatu radnego i zajmowanych funkcji, z wysoką kulturą osobistą., ale pomiatać sobą nie pozwalajcie.


03-04-2011 17:56:23  Artur Pycela
Miałem nie zabierać głosu ale ze względu na ordynarne kłamstwa jakie zawarł w swoich komentarzach Bóbr zdecydowałem się sprostować kilka kwestii:

1 Chciałbym Cię Bobrze poinformować, że ja osobiście nic nie wiem o żadnej koalicji i żadnych ustaleniach. Rozmawiałem z wójtem dwukrotnie jeszcze przed pierwszą sesją ale on się nie zgodził na współpracę.

2 Pani Bożek nie zerwała żadnej koalicji ponieważ jej nie było. Ponadto powiem tyle, że podchody pod panią Bożek są robione od dawna i obecne władze prawdopodobnie będą chciały odwołać ją ze stanowiska wiceprzewodniczącej. Ignorowanie jej na spotkaniach sołeckich czy innych spotkaniach z mieszkańcami, gdzie bądź co bądź występowała w imieniu całej Rady Gminy, pod nieobecność Przewodniczącego Rady jest ewidentnym tego przykładem.

3 Kłamstwem jest również to jakobym pracę w starostwie zawdzięczał jakiemukolwiek wstawiennictwu PiS. Możemy porozmawiać o tym z posłem Andzlem. Zresztą nie omieszkam się tego uczynić, żeby uświadomić mu jak brudną politykę uprawiają jego ludzie w naszej gminie!

4 Podając mój ślub sprzed 3 lat, jako jeden z argumentów pokazujesz jak niskie pobudki kierują Wami w Waszych działaniach. Wójt, jako kierownik Urzędu Stanu Cywilnego ma pełne prawa do udzielania ślubów, a że ślub brałem akurat wtedy jak wójtem był pan Rabsztyn to i on udzielał mi ślubu.

Zwykłem pozdrawiać moich rozmówców ale chamstwo i kłamstwa jakimi się posługujesz sprawiły, że nie traktuję Cię jako osobę godną szacunku.


02-04-2011 15:45:34  emerytka
Wydaje mi się, że w poprzedniej kadencji nie było chętnego do społecznej pracy /dokładnie DARMOWEJ/w roli operatora .To naprawdę trzeba mieć chęć i duuuuuuuuużo czasu poświecić na nagrywanie i odtwarzanie nagrań dla ogółu.Nie sądzę , aby poprzedni Przewodniczący miał taką władzę "przepędzić"kamerzystę?/może się mylę/Jestem za tym ,aby sesje były nagrywane. Z samych komentarzy widać, że mieszkańcy chcą się wypowiedzieć.I mają tę możliwość.
Dlaczego firma z Bobrownik? Bardzo potrzeba chętnych do pracy w rejestrowaniu i przegrywaniu materiałów.Może znajdą się chętni z innych sołectw?
Co do quizów to bym radziła się wstrzymać.Żle by wypadli niektórzy współpracownicy p.Wójta.Nie zawsze godnie Go reprezentują.


02-04-2011 14:44:43  Wielbiciel quizów
A kimże to jest waleczny Bóbr, który pała nienawiścią do wszystkiego co związane z Bobrownikami?

Na pewno jest dobrze poinformowanym człowiekiem bo:
1 wie o jakiejś koalicji w naszym urzędzie (ciekawe skąd skoro to pewnie wójt ją łatał)
2 wie o odprawie Rabsztyna, która to informacja była wiadomo tylko w urzędzie bo nie została ogłoszona na stronie gminy ani w oświadczeniu majątkowym Rabsztyna
3 wie dokładnie jakie kwoty dostała straż na samochód w Bobrownikach
4 ma bliski kontakt z wójtem gminy co zdradził w komentarzu dot. zebrania wiejskiego w Bobrownikach
5 Ogólnie dziwnie się zbiega wie co się dzieje na większości spotkań różnorakich klubów, zebrań wiejskich itp.
6 skąd ma informacje o tym, że pracownicy GOK byli zmuszani do sprzedaży biletów na Pectusa?

A teraz quiz dla czytelników serwisu. Czy Bobrem jest:
1 Asystent wójta, który z racji bycia asystentem jest blisko związany z wójtem i bywa na różnorakich spotkaniach i zapewne jest dobrze poinformowany
2 wójt
3 radna, która po tym jak obnażona została jej obłuda na ostatniej sesji chce się wyżyć
4 a może jest to kilka osób blisko związanych z urzędem (i sobą), którzy w nienawistny sposób chcą zatuszować swoją obłudę występując pod jednym nickiem?
5 a może to zwykły mieszkaniec naszej gminy

Rozwiązanie quizu zostawiam wam drodzy mieszkańcy naszej gminy


02-04-2011 09:51:45  obserwator1
Oj " naiwny ", " naiwny " przeczytaj jeszcze raz komentarz " bobra " z 01.04. 2011 z g. 23.39.29
to zrozumiesz, że " bóbr " sobie z Ciebie kpi.


02-04-2011 00:11:45  naiwny
Wszystko co dotyczy spraw w Gminie


02-04-2011 00:03:20  Bóbr
Naiwny, kto cię interesuje?


01-04-2011 23:56:57  naiwny
Poczekamy do godziny 00.01 będzie 02 kwiecień czyli już nie prima aprilis i proszę pisz dalej.


01-04-2011 23:50:03  Bóbr
Naiwny, bardzo chętnie napiszę wszystko o wszystkich ......................................................................
prima aprilis


01-04-2011 23:44:31  naiwny
Proszę o jeszcze więcej napisz wszystko co wiesz o wszystkich.


01-04-2011 23:42:56  Bóbr
Gres to prawda, strona gminna to tragedia, może się to zmieni. Dzięki Bogu, że wyrzycli ze strony te archiwalne zakładki z numerami Informatora. Dla przypomnienia na okładce śmiesznych mundurowych z krzakami na głowie.


01-04-2011 23:39:29  Bóbr
Gmina nabrała nowego pędu. Poprzednie rządy, były oparte na całkowitej pacyfikacji radnych. Były to rządy, które nie uwaględniały interesów innych sołectw oprócz Bobrownik. Ci którzy rządzili tylko dla siebie nie potrafią zrozumieć, że istnieje cała gmina a nie tylko Bobrowniki stąd taki atak "opozycji" i pokazówki przed kamerą. Dlaczego są teraz nagrywane sesje??? Dlaczego to robi firma z Bobrownik? Dlaczego w roli reporterki występuje córka radnego z Bobrownik?
Czemu w poprzedniej kadencji rady nie były nagrywane??? Podobno na początku była podjęta próba rejestrowania, ale ich poprzedni Przewodniczący wyrzucił na zbity pysk z sali. Nie mieli nic do gadania, teraz mają swobodęi zaczynają kreować rzeczywistość.


01-04-2011 23:27:59  Gres
Cóż - lata lecą i wzrok już nie ten - faktycznie punkt taki jest. Ale czego dotyczył i na jakie kwoty to nie wiem - a na bip-ie pewnie się pojawi za jakieś pół roku odpowiednia uchwała. A co portalu to ja uważam go za bardzo pożyteczny, te nasze dyskusje też - im bardziej gorące tym lepiej. Już raczej zwróciłbym uwagę na zawartość strony www urzędu gminy oraz bip-u - tempo i zakres aktualizacji tych witryn są zaiste niesamowite :-)


01-04-2011 23:24:45  naiwny
Pisz dalej 'Bobrze' proszę o więcej i o odpowiedź na pytanie skąd masz takie wiadomości.Pisz proszę całą prawdę wszystko co wiesz potrzeba takich ludzi. My chcemy wiedzieć co się dzieje w gminie.


01-04-2011 23:15:54  Bóbr
Gres, pkt. 10 sesji. Zmiany w budżecie. Uważam, że ten portal celowo odwraca uwagę od istotnych spraw pokazując, coś o czym za miesiąc zapomnimy.


01-04-2011 23:12:38  Bóbr
Naiwny, dobry nick. Poprzednio nie było polityki ??? Naprawdę dobry nick i taki rzeczywisty. Była polityka.
Kto teraz ją wprowadził ? Szefowa gminnej PO.


01-04-2011 23:11:17  Gres
Chyba Bobrze nie miało Ci co uciekać - bo wydaje mi się że na tej sesji budżet gminy się nie zmienił


01-04-2011 23:04:31  naiwny
'Bobrze' nareszcie- tak brakowało Twej radosnej twórczości, przecież Ty wszystko wiesz dokładnie tak wynika z tego co piszesz, czyli do Rady Gminy wdarła się polityka .Pytanie kto ją wprowadził przecież wcześniej z tego co wiem jej nie było. Podajcie proszę jakieś odpowiedzi ile można czekać ,tyle pytań zadaję i nic.


01-04-2011 23:01:06  Bóbr
Gres, jak dokładnie oglądasz relację to mam pytanie, na jaką kwotę były zmiany budżetowe dokonane? Bo to jakoś uciekło mi.


01-04-2011 22:53:48  Gres
naiwny - zastanawiam się na jakie pytania mam Ci odpowiedzieć ? mam Ci np. powiedzieć czy rację miał radny Pycela czy przewodniczący Chwała ? Racja jest jak d...a - każdy ma swoją i tyle. Każdy kto ogląda w miare dokładnie relacje z sesji rady ma szanse wyrobić sobie swoje zdanie o sprawie i nie potrzeba do tego mojego wskazywania palcem kto, co, jak i gdzie. A pisał będę swoje spostrzeżenia - jest mi w sumie obojętne czy zgadzasz się ze mną czy nie i nie widzę powodu aby Twoje rady były mi potrzebne.
Poza tym nie mam zamiaru się na nikogo obrażać, a o matrixie wiem tyle że były go 3 części ale to nie na tej TV.


01-04-2011 22:47:29  Bóbr
Naiwny, tak, to musi być straszne jak Pycela z PO, który znał ustalenia i wiedział, że nie powinien sie wychylać, zgodził się na startowanie. Zaszkodził radnej Bożek. JAk on teraz w lustro będzie patrzył???


01-04-2011 22:40:55  Obserwator1
A ja sądziłem , że powołanie p. Bożek na vice było związane z faktem otrzymania największej liczby głosów w swoim okręku wyborczymym spośród wszystkich kandydujących osób z sołectwa Bobrowniki.


01-04-2011 22:40:52  naiwny
'Gres' dlaczego nie odpowiadasz na pytania - proszę odpowiedz, przecież wszystko wiesz o 'matrx-ie' , znasz pewnie cele końcowe. Jeżeli chodzi o radnych to pewnie nie chcieli być przeciwko takiej uchwale,wtedy byś sobie poużywał.Efekt jest jak na dłoni dla kogo było stanowisko wiceprzewodniczącego utworzone ten je otrzymał, reszta mogła głosować jak chciała aż tyle i tylko tyle.Pytanie jak niektórzy patrzą w lustro to musi być straszne.Kiedy się obudzą,pewnie będzie już za późno to dopiero będzie 'KAC' Ludzie powoli wszystkiego się domyślają.Wierzę w mądrość społeczeństwa nawet po szkodzie. Pozdrowienia dla zainteresowanych.


01-04-2011 22:27:54  Bóbr
Dawno mnie tutaj nie było. Nie wiem od czego zacząć, czy od radnego Pyceli czy radnej Bożek?
Pani Bożek znalazła się na stołku Vice z nadania politycznego PO i zgodziła się na ustalenia, że będzie 2 Vice i że tą drugą osobą będzie osoba z Rogoźnika i nie związana z PO (takie były ustalenia i warunki). Skoro jest tak, że to ona właśnie zaproponowała drugiego przedstawiciela z PO, to tym samym odstąpiła od ustaleń i zerwała koalicję, być może poleci ze stołka Vice.
Tak to jest jak się polityka, NIEPROSZONA wpiepszyła na szczeble samorządowe.
Szkoda Pani Bożkowej, że daje się manipulować, tekst który przeczytała na sesji nie był jej tekstem. Pan Pycela ..... hmmm. dziwna postać. Najpierw atakował Rabsztyna, potem go prosił o udzielenie ślubu cywilnego. Pracę w starostwie zawdzięcza wstawiennictwu PIS-u, a zapisał się do PO. Człowiek niezrównoważony i chwiejny politycznie. Ciekawe gdzie się zapisze jeśli PO (nie daj Boże) przegra wybory parlamentarne, obstawiam SLD, bo teraz oni rządzą w powiecie. Kto się zakłada?
Do portalu bobrowniki.tv, czemu akurat ten fragment został pokazany ????? Sejsa miała ważne punkty, np. sprawy bezpieczeństwa, przedstawił się nowy Komendant Policji w Wojkowicach. Mogli ludzie przynajmniej go zobaczyć. Dlatego ponawiam pytanie, dlaczego ten fragment ????
Czyżby portal był na usługach określonej grupy ludzi ????
Do Singla, "Kasztelankę" dostały i Rogozanki i Siemonianki, więc nie będą brane pod uwagę. Singiel uważasz, że nakłady na folklor w naszej Gminie są wystarczające??? Czy 2 tys. zł nagrody dla 1 zespołu na rok to dużo ???
Obserwator. Radni z Bobrownik walczą jak lwy o sprawy Bobrowniki hahhahahahahhaaa, pękłem ze śmiechu. Radny Mościński został zaproszony podobnie jak Nocoń na wybory Zarządu w KS Orzeł Bobrowniki. Mościński dzwonił i dopytywał się czy to nie jest prima aprilis hahhahahaha, no i nie przyszedł tak się radny interesuje co się dzieje w sołectwie. Tylko radny Przybylak, który jest tu na tym portalu dyskryminowany, był na zebraniu.
Gres, dobre oko i spostrzeżenia, jak zwykle się zgadzam.
Podsumowanie.
............., a karawana jedzie dalej


01-04-2011 21:58:42  obserwator1
Podoba mi " Gres " twój tok myślenia. - zwłaszcza prezentowany w drugim akapicie Twojej wypowiedzi. Chociaż ? ! kto wie, czy już wtedy nie istniał diabelski pomysł, kto otrzyma " tekę " drugiego vice. I to się nazywa polityka.


01-04-2011 21:37:10  Gres
To może w ramach komentarza podam pewien cytat pochodzacy z protokołu I sesji rady gminy w dniu 1.12.2010, mianowicie : "Rada Gminy Bobrowniki 11 głosami ?za?, przy 3 głosach wstrzymujących się podjęła uchwałę Nr I/3/10 w sprawie zmiany Statutu Gminy Bobrowniki ". Co stanowi wzmiankowana uchwała to każdy może w BIP sprawdzić.
Powiem tylko że jakoś nie widzę w tym fragmencie protokołu głosów przeciw, co by oznaczało że radnym spodobał się pomysł zmiany statutu - czyżby w momencie głosowania znakomita większość radnych widziała oczyma wyobraźni również siebie w fotelu vice ?
Nastepna sprawa - mandat radnych pochodzi z wyboru mieszkańców - a więc mieszkańcy mają prawo, jeżeli im się nie podoba postępowania wybranego przez nich radnego, pójść do niego i zwyczajnie mu nawrzucać - gwarantuję że jeżeli zrobi tak ze 20 osób w trakcie każdego tygodnia, to taki radny na przyszłość się zastanowi zanim poniesie rękę. Ale tak się nie dzieje - ludzie w gminie są bierni i lepiej ponarzekać na portalu albo przy stole podczas obiadu. Zresztą o poziomie zainteresowania mieszkańców sprawami gminy i sołectwa świadczą chociażby wyniki frekwencji zebrań wiejskich - w najlepszych przypadkach oscylowały wokół 25%.


01-04-2011 21:02:44  emerytka
Ja tę sytuację przewidziałam 21.03. z podsłuchanych dyskusji o kandydatce.
Mamona robi swoje.A szefostwo widać potrzebuje popleczników.
Wydaje mi się, że niektórzy radni zapominają o tym gdzie się znajdują.Tak mało poważni aby decydować o ważnych dla mieszkańców problemach.
Brawo tv bobrowniki.Mamy rzetelny obraz przebiegu obrad.
Przykre, ze p. Wójt poddaje się takim nieprzemyślanym do końca/moim zdaniem/poczynaniom Tak pozytywnie go odbierałam. Wykształcony, zrównoważony i wydawałoby się silna osobowość .Nie narwaniec jak kiedyś inni.A jednak.Ulega mało odpowiedzialnym oficjelom.


01-04-2011 20:57:31  singiel
Po obejrzeniu nagrania i komentarzy z Sesji Rady Gminy trudno nie podzielić się spostrzeżeniami.
1. .....mamy prawo wybrać drugiego v-ce przewodniczącego/cyt.p.Chwała/Tak, ale czy trzeba było?czy konieczne dla naszej Gminy?
Pan J.Chwala zachował się nie fer w stosunku do p. Pycela. Wręcz nie pozwalał uczciwemu Radnemu wypowiedzieć się .Pani Ligęza została przez Przewodniczącego sprowokowana do zabrania głosu, mając nadzieję, że zaatakuje p. Bożek.Nie skorzystała ,bo wiedziała ,że Jej zgoda na objęcie tej funkcji to tylko wizja finansowych korzyści a nie potrzeba pracy.
2.Nagroda Wójta dla zespołów folklorystycznych?Pytam:Który zespół nie dostał "Kasztelanki"?
Z Rogoźnika, Dobieszowic, Siemoni czy inny?Dobre serce Wójta zlituje się nad nimi.Przecież ma zaufanie społeczeństwa na wydawanie ich pieniędzy.A kto będzie w jury? Pan Wójt? Pan Przewodniczący? I kto jeszcze?A kwota?Wyższa czy niższa od "kasztelanki"?


01-04-2011 20:56:47  Obserwator
Radni na VI Sesji byli jak gdyby za kare -zachowywali sie jak "maszynki" do głosowania ,zero zainteresowania sprawami solectw ( z wyjatkiem radnych z Bobrownik- Ci potrafią walczyć jak lwy o swoje sprawy i nie tylko o swoje).
Wydaje mi się, że gro osób, które zostały radnymi poszło do Rady Gminy wylacznie dla szmalu.


01-04-2011 16:17:31  naiwny
'Rogozanin' jeżeli wiesz kto wprowadził politykę do samorządu Gminy Bobrowniki to podziel sie tą informacją chętnie poczytam jaki jest cel końcowy takich działań.


01-04-2011 13:53:12  rogozanin
No i stało się. p. Ligęza dla pieniędzy podłoży się "nawałowi pracy"Wstyd, że nauczycielka nie ma honoru i czerpie zyski z 'niby"społecznej funkcji radnej.
Ironiczne uśmiechy panów Wójta i Przewodniczącego Rady świadczą o nich samych.?
Dla Urzędu to nie problem wydać pieniądze aby zdobyć następną osobę do oklasków.
Wszystko dla dobra mieszkańców Gminy??
Pan Radny Pycel i inni społecznicy powinni się zastanowić z kim? mają do czynienia w tej kadencji, To nie samorządy działają, to jest uprawianie polityki wzajemnej adoracji.


01-04-2011 09:30:51  naiwny
To prawda co mówi pani Bożek. Proszę o obejrzenie zapisu pełnej wersji filmu z obrad III Sesji Rady Gminy Bobrowniki zakładka Relacje , Zobacz wszystkie relacje,grudzień 2010,materiał od 1 godz 1min 12sek do 1godz 2min 12sek. jak dobrze że mamy Bobrowniki tv.


01-04-2011 08:32:16  Obserwator
No właśnie. " Gres " ma 100 % rację - szczególnie w ostatnim zdaniu. To smutne, że złe zachowania polityczne wkradły się do samorządów.
Do " Oburzonego " - to prawda , co mówi p. Bożek, bo wiem o tym od innych radnych.


01-04-2011 08:23:20  naiwny
Cytat ,, Gresa'' -,,Inna sprawa, że akurat się zgadzam co nam cała rada w tej scenie zaprezentowała to farsa. '' koniec cytatu
Cała rada '' Gresie''? Napisz imiennie kto zrobił farsę
Skoro wspomniałeś o przepychankach napisz proszę kto miała rację przewodniczący czy radny Pycela.
W poprzednim Twoim wpisie cytat- 'A ja obserwując obrady miałem wrażenie że widzę lekcję w klasie bardzo niezdyscyplinowanych dzieciaków' koniec cytatu, napisz proszę coś o zdyscyplinowaniu jeżeli takowe dostrzegasz w głosowaniu,na wiceprzewodniczącego. Myślę że odpowiesz na zadane pytania, tak się powinno dyskutować a nie uogólniać. Pisz proszę tak osoby-konkrety,cytaty, regulamin,etyka i dobre obyczaje.to tylko rada zrobisz jak chcesz,niczego nie narzucam to tylko prośba.Proszę nie obrażaj się,sam widzisz że piszę bardzo ogólnie wręcz enigmatycznie.Ja jednak w taki sposób chcę zachęcić do myślenia. -zobacz proszę kilka sesji obrad parlamentu Wielkiej Brytanii usłyszysz żywe natychmiastowe reakcje na wymawiane przez mówcę zdania pomruki niezadowolenia,aprobatę,
śmiech a to jeden z najstarszych parlamentów,to przecież dżentelmeni.Tak ludzie często objawiają swoje odczucia. Myślę że jednak wszystko rozumiesz. Pozdrawiam


31-03-2011 23:08:02  Gres
Do "naiwnego" - nie bardzo rozumiem o co chodzi w Twoim wpisie ale może po prostu nie nadażam za innymi - zdarza się.
Co do tego czy byłem na sesji - nie byłem bo mam inne zajęcia. Ale wszystko widać na relacji filmowej, a ja pisałem o całokształcie tego co na tej relacji zobaczyłem, a nie tylko o jednym momencie wyborów wiceprzewodniczącej. Inna sprawa że akurat się zgadzam że co nam cała rada w tej scenie zaprezentowała to farsa. A przepychanki między radnym Pycelą i przewodniczącym o prawo zabrania głosu to jest już zupełna żenada -no ale widać nasi radni pilnie uczą się od przedstawicieli narodu występujących na sali sejmowej.


31-03-2011 22:53:47  Oburzony
Gres ty chyba byłeś na tej sesji, może opowiesz coś więcej. Bo ja tu widzę tylko rozbawionego wójta, który śmieje się z wypowiedzi pani Bożek i panią Kocot, która śmieje się po głosowaniu.
Ogólnie jestem zniesmaczony tymi pseudowyborami. Jak widać pani Ligęza nie ma wiele do powiedzenia a jeśli to prawda, co mówi pani Bożek, ze pani Ligęza wcześniej nie przyjęła stanowiska przewodniczącej komisji społecznej, bo studiuje a teraz bez wahania przyjęła stanowisko wiceprzewodniczącej to jest to dla mnie żenujące. No chyba, że to było wcześniej zaplanowane.


31-03-2011 15:07:14  naiwny
- w jedności siła ... a 'Gres' no cóż to ' to 'Gres' czesto widzi wiele rzeczy inaczej,ma do tego prawo punkt widzeni itd.
-ale ludzie myślą niejeden 'matrix' rozszyfrowali dalej wierzę w mądrosć społeczeństwa.


30-03-2011 21:46:18  Gres
A ja obserwując obrady miałem wrażenie że widzę lekcje w klasie bardzo niezdyscyplinowanych dzieciaków. Radni nie zwracali w ogole uwagi na apele przewodniczącego o spokój i cisze, mieli w głebokim poważaniu porządek obrad, w ogole nie słuchali co mówią osoby którym aktualnie udzielono głosu i szeptali oraz dowcipkowali sobie w najlepsze. I co najciekawsze najbardziej w tym celowali radni z Bobrownik ( chociaż inni byli niewiele lepsi ) - wyjątkowo rozgadane to towarzystwo, ale chyba nie o taką aktywność chodzi w tym przypadku ? A porządek obrad choćby był najnudniejszy na świecie, obowiązuje wszystkich i nie po to się chodzi na sesję rady gminy żeby sobie towarzysko pogadać.


30-03-2011 20:46:51  Obserwator
Obserwujac obrady Sesji mialem wrazenie,ze bylem na bardzo nieciekawej lekcji w szkole-stad te slowa p r z e r w a ,znudzenie i bardzo male zainteresowanie radnych porzadkiem obrad.

Brawo radni z Bobrownik-tylko Wy jak zawsze byliście bardzo aktywni.


30-03-2011 18:04:15  optymista
Nie bardzo rozumiem co " prorok " ma na myśli przytaczając słowa ROTY PRZYSIĘGI w kontekście ostatniej sesjii. Wierzmy, że to nie tylko " słowa, słowa, słowa... "


30-03-2011 17:50:24  PROROK
Przypominam Wam Szanowni Radni - Pierwszą Sesję 3 grudnia 2010r.

Treść ROTY PRZYSIĘGI RADNEGO!!!
Wierny Konstytucji i Prawu Rrzeczypospolitej Polski
Ślubuję uroczyście obowiązki Radnego sprawować
GODNIE, RZETELNIE i UCZCIWIE
mając na względzie dobro mojej Gminy i jej Mieszkańców.

Każdy z naszych szanownych Radnych ślubował slowami:
ŚLUBUJĘ! niektórzy dodawali jeszcze - TAK MI DOPOMÓŻ BÓG!

czy to Ślubownie czy tylko slowa,słowa, slowa....


30-03-2011 17:18:24  naiwny
-bez komentarza


30-03-2011 16:52:59  optymista
A może jednak jakiś komentarz ? może teraz rada jeszcze lepiej będzie pracować?


30-03-2011 15:05:38  naiwny
- bez komentarza


21-03-2011 17:02:48  emerytka
A ja myślałam, że to p. K.Bożek z przyczyn bardzo ważnych rezygnuje z funkcji.Ale widać, że to dodatkowa podpora dla zapracowanego Przewodniczącego Rady Gminy.
No cóż Nowe władze i nowe rządy!


21-03-2011 11:29:45  XYZ
Nie rozumiem pkt.7, przecież wiceprzewodniczący rady już jest. W takiej małej gminie wystarczy
1 wiceprzewodniczący, chyba że chodzi o politykę tzn. żeby wybrać konkretną osobę.


19-03-2011 08:27:27  emerytka
Nie rozumiem treści zapisu w p-kcie 10 ?
Interesuje mnie p-kt 21 i22

Masz rację "Gres"Program już jest i nie "chyba" ale" na pewno" nie był czytany przed publikacją.


18-03-2011 11:33:37  Gres
A co ma istota prac rady gminy i moja orientacja w tej kwestii do mojego wpisu ? Odnosiłem się do dyskusji sprzed kilku tygodni, kiedy to informacja o sesji przesłana przez radnego spoza Bobrownik wywołała ożywioną dyskusję i święte oburzenie paru osób.
Poza tym portal po to udostępnia możliwość zamieszczania komentarzy żeby je tu zamieszczać - na temat taki jaki ktoś uzna za stosowny i potrzebny - byle zgodny z regulaminem i dobrymi zwyczajami. Każdy ma inna wizję tego co jest drobiazgiem a co nie jest.


17-03-2011 11:50:17  gminniak
A jakaż to sensacja " Gresie" , czy zaproszenie na sesję i jej program zamieści na portalu ten lub inny radny? Widać, że w ogóle nie orientujesz się w czym tkwi istota pracy rady , dlatego zajmujesz się drobiazgami, na które szkoda miejsca na tym portalu.


16-03-2011 21:11:56  Gres
Hmmm - programu obrad brak, tytuł informacji chyba nie był czytany przed publikacją na stronie bo literówki są - rodzi się pytanie po co ten pospiech ?
I sam sobie odpowiadam ( złośliwie :-) ) pewnie po to żeby inny radny nie był pierwszy z informacją. Ale mogę się mylić :-)

Najnowsze relacje

18 maja 2012 SCHRONY cz. 2 - Wymysłów -

 cz. 2  - Wymysłów -  SCHRON 53 (rozbity),  SCHRON "POZORNO BOJOWY"

Schrony i punkty oporu Obszaru Warownego "Śląsk" w Gminie Bobrowniki
Kamil Ferdyn z wycieczką 22 kwiecień 2012
Wszystkie relacje filmowe powiązane ze  Stowarzyszenia Pro Fortalicium na terenie gminiy Bobrowniki możesz zobaczyć w zakladce WARTO ZOBACZYĆ klknij TUTAJ 
Zobacz relację
15 maja 2012 SCHRONY cz. 1 - Wymysłów -

 Schrony i punkty oporu Obszaru Warownego "Śląsk" w Gminie Bobrowniki

cz. 1  - Wymysłów - 
SCHRON "KWADRACIOK" i TAMA
Wszystkie relacje filmowe powiązane ze  Stowarzyszenia Pro Fortalicium na terenie gminiy Bobrowniki możesz zobaczyć w zakladce WARTO ZOBACZYĆ klknij TUTAJ 
Zobacz relację
15 maja 2012 Nie żyjesz tylko dla siebie

 Nie żyjesz tylko dla siebie Akcja profilaktyczna w centrum handlowo - rozrywkowym  "AGORA" w Bytomiu

  7-9 maja 2012r.
Zobacz relację Zobacz wszystkie relacje

Biznes, turystyka, środowisko Stowarzyszenie kultury i turystyki krajów arabskich

GrawerPix, LaserPix - Profesjonalna agencja reklamowa - ul. Podlipie 3, Bobrowniki | Cios dla konkurencji

Tynki maszynowe - Usługi budowlane - Piotr Gruszka

Restauracja Amfiteatr
Stowarzyszenie poszkodowanych przedsiębiorców RP

Euro System

Twój ślub w sieci - nie zwlekaj Tele4You

Kancelaria Podatkowo-Obrachunkowa Verus

Videorejestracja - studio montażowe - fotografia ślubna - videowesela.pl

Projektomania - Strony www, wirtualne spacery, pozycjonowanie

umieść swoją reklamę w serwisie bobrowniki.tv
Copyright © by Bobrowniki.TV. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Regulamin serwisu
Strona główna   |  O serwisie   |  Relacje   |  Warto zobaczyć   |  Firmy   |  Reklama   |  Kontakt
Bobrowniki.pl on Facebook